NOWOŚĆ: Pseudonim koordynatora ułatwi Tobie i influencerom komunikowanie zniżek w mediach społecznościowych
Utwórz pseudonim koordynatora w profilu klienta
Po edytowaniu nazwy nie zapomnij zapisać profilu klienta.
Utworzenie jest możliwe w profilu klienta. Pseudonim koordynatora można zmienić tylko raz na 365 dni. Z tego powodu dobrze przemyśl jego wygląd. Nick musi składać się z liter lub cyfr. Długość musi wynosić 6-10 znaków, z czego 2-4 to cyfry. Przykłady nazw: „DEDRUSKA11” lub „BUBLA1010” i tym podobne. Pole nie może również zawierać chronionych nazw firmy Vaše DEDRA, takich jak „DEDRA”, „XONOX”, „GOECO” itp. Twój pseudonim nie może być już używany przez inną osobę- nick jest unikalny.
Nowy klient może wykorzystać zniżkę w koszyku, polu do wpisania koordynatora lub podczas rejestracji
Pseudonim jest jedynie uzupełnieniem numeru klienta. Dlatego możliwe jest użycie obu. Nazwa klienta nie może być używana w ramach adresu internetowego z PPK. Nick może być użyty w polach rabatu w koszyku, ale także w polach, w których podaje się zniżkowy numer klienta koordynatora. Może z niego skorzystać nowy klient, który nie ma jeszcze u nas profilu.
Pseudonim koordynatora możesz wykorzystywać w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Snapchat lub Facebook.
Przykład zastosowania na InstaStories
Usługa pseudonim działa teraz w trybie testu beta. Wszelkie błędy, które mogą wystąpić, zgłaszaj bezpośrednio na info@mojadedra.pl lub za pośrednictwem czatu na stronie internetowej.
Bezproblemowe zasady sprzedaży regulują używanie pseudonimu koordynatora
4.4.1. Pseudonim koordynatora uzupełnia Zniżkowy numer klienta w Twojej komunikacji sprzedażowej.
Pseudonim nie zastępuje więc numeru klienta, pozostaje on ważny nawet po utworzeniu pseudonimu.
- Pseudonim koordynatora można wykorzystać do komunikowania zniżki klienta w postach w mediach społecznościowych.
- Pseudonim można utworzyć w profilu klienta na stronie.
- Vaše DEDRA zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany pseudonimu klienta. W przypadku tej wymuszonej zmiany pseudonimu skontaktujemy się z koordynatorem, który będzie mieć 7 dni na zmianę pseudonimu na inny.
- Przykład zastosowania: Przy podawaniu swojego zniżkowego numeru klienta np. 999999 przekażesz nowemu klientowi utworzony przez siebie kod „JANA1978”. Nowy klient wpisze ten kod tak jak zawsze w polu na KOO lub w polu rabatowym w koszyku.
4.4.2. Format pseudonimu koordynatora
- długość pseudonimu od 6 do 10 znaków
- pseudonim musi zawierać 2-4 cyfry
- pseudonim nie może zawierać znaków interpunkcyjnych (takich jak myślnik, kropka lub podkreślenie)
- pseudonim nie może zawierać słów wulgarnych i niestosownych oraz innych wybranych słów związanych z firmą DEDRA
- pseudonim nie może zawierać znaków diakrytycznych
- pseudonim można zmienić tylko 1x na 365 dni lub w uzasadnionych przypadkach przez biuro obsługi klienta