Czarodziejki u nas nie pracują. Zapamiętasz? :-)
Błędy się zdarzają, najważniejsze, że możemy je naprawić!
Nie jesteśmy nieomylną firmą, pracują u nas normalni ludzie. Czasami popełnimy błędy, coś może pójść nie tak z jednym z naszych produktów, albo dojdzie do pomyłki w Twoim zamówieniu. Żałujemy każdego takiego zdarzenia. Nie musisz się martwić. Każdą sytuację można rozwiązać pozytywnie.
Najczęstsze "błędy"?
1) Niewystarczająca ilość danego produktu w sprzedaży, który szybko się wyprzedaje w trakcie obowiązywania katalogu. Bardzo nam przykro, postaramy się poprawić w przyszłości. Czasami widzimy, że ilość, którą zaplanowaliśmy na pół roku sprzedaje się w ciągu dwóch tygodni. Nie mamy kryształowej kuli, a czarodziejki u nas nie pracują :-)
2) Produkt Ci nie odpowiada? Nie spełnia Twoich oczekiwań? Nic nie szkodzi. „Nasz zielony” może się różnić od „Twojego zielonego”. Nie odpowiada Ci czcionka na etykiecie? Litera „A” ma „dziwny kształt”? :-) W każdym przypadku radzę to samo: ZWRÓĆ TOWAR! Każdy towar możesz zwrócić do 30 dni i nikt nie będzie na Ciebie zły. Chodzi o Twoje zadowolenie, rozumiesz? :-)
3) Awaria lub wada produktu? Naprawimy go lub wyślemy nowy. Jeżeli nie ma go już w magazynie, zwrócimy Ci pieniądze. Nie martw się i nie denerwuj przedwcześnie, nie zakładaj czarnego scenariusza. Wszystko będzie dobrze :-)
Nasz dział reklamacji działa bez zarzutu ale według określonych zasad.
Działamy perfekcyjnie. Jeśli znajdziesz błąd lub usterkę, skontaktuj się z nami od razu. Mamy telefon, mamy adres e-mail. Jesteśmy tutaj dla Ciebie. Nie chcemy się wdawać w publiczne dyskusje na portalach społecznościowych. Dlaczego? Potrzebujemy w spokoju ocenić sytuację i rozwiązać problem. Za pośrednictwem facebooka nie da się tego zrobić. Wszelkie roszczenia są traktowane indywidualnie. Takie są nasze warunki.
Zaakceptuj to.
Znaleźliśmy rozwiązanie problemu? Świetnie. „Podajmy sobie dłoń“.
Jeśli zgadzasz się z rozwiązaniem przez nas problemu, to oczywiście zakładamy, że doprowadziło to do Twojego usatysfakcjonowania. „Podaliśmy sobie dłoń” i wszystko załatwione. Będziemy zadowoleni, jeśli przekażesz dalej swoje zadowolenie. Zatem uważamy problem za rozwiązany i zamknięty.
Uczciwego partnera poznasz, po tym, że dąży do rozwiązania problemu. Takim właśnie partnerem jesteśmy.
František Černý
Prezes firmy Vaše DEDRA s.r.o.
Komentarze do artykułu (4)