Jak z nami współpracować?
Kim jest KLIENT/SPRZEDAWCA ???
Każdy rozpoczyna współpracę z DEDRĄ jako klient/sprzedawca. Na początku, nie ma znaczenia, czy kupujesz tylko dla siebie, czy sprzedajesz produkty innym. Najważniejsze jest to, że zdobywasz DOŚWIADCZENIE. Początkowo kupujesz dla siebie i swojego otoczenia, a jako zarejestrowany użytkownik ZARABIASZ na zniżce, sprzedając produkty po cenach katalogowych.
Kim jest KOORDYNATOR ???
Koordynator to na początku klient/sprzedawca, który już coś wie o asortymencie i usługach! Zna nas na tyle dobrze, aby przekazywać cenne informacje innym potencjalnym klientom i wyjaśniać zasady współpracy. Koordynator jest prawdziwym ZNAWCĄ PRODUKTÓW firmy DEDRA.
Dobrze zna jakość chemii domowej DEDRA. Przetestował produkty i poleca je dalej na podstawie własnego doświadczenia. Oczywiście nie zna wszystkich naszych produkty, ale wie, gdzie można uzyskać informacje na ich temat. Wie również, że szczegółowe informacje można uzyskać z naszej strony internetowej lub od działu obsługi klienta.
Koordynator wie …
Koordynator wie, jak funkcjonują procesy w firmie oraz jak zrobić pierwsze zamówienie. Stale doradza innym, wie że wprowadzenie numeru koordynatora podczas składania pierwszego zamówienia, uprawnia klienta do zniżek i prezentów. Koordynator jest doradcą i służy radą członkom swojego zespołu oraz potencjalnym klientom DEDRY.
Co zrobić, żeby zostać koordynatorem?
Jeśli zacząłeś/zaczęłaś współpracę z nami jako klient/sprzedawca, wciąż możesz stać się koordynatorem. Ważne jest abyś znał/a naszą ofertę, wiedział/a jak z nami współpracować i dzielił/a się swoimi osobistymi doświadczeniami z innymi. Kolejnym założeniem jest, znajomość BZS – Bezproblemowych Zasad Sprzedaży oraz strony internetowej, aby wiedzieć gdzie szukać informacji, gdy ktoś zapyta o szczegóły współpracy. Jeśli nie znasz BZS, zapoznaj się z nimi przed rozpoczęciem pracy jako koordynator.
Sprzedawca, czy koordynator? A może jedno i drugie?
Obie formy są dobre. Testując chemię i inne produkty, zobaczysz, że będzie Ci łatwo polecać je innym, zwłaszcza jeśli sam/a będziesz z nich zadowolony/a.
1) Stosując nasze produkty w domu, poznasz ich jakość, będzie Ci łatwiej zostać sprzedawcą. Tylko osobiste doświadczenia są kluczem do sukcesu. Twój ulubiony płyn do zmiękczania tkanin stanie się bestsellerem. Spróbuj i zobacz sam/a :-)
2) Sprzedawaj produkty klientom, którzy będą przekazywać Ci informacje oraz opinie na temat produktów. Ty z kolei będziesz je przekazywać innym. Sprzedaż i przekazywanie opinii, to podstawa handlu :-)
3) Rozszerzaj zespół klientów/sprzedawców jako koordynator. Wykorzystaj swoje doświadczenie jako sprzedawcy, a otrzymasz prowizję za zamówienia nowego klienta.
4) Regularnie zaglądaj do zakładki "Hot news" na stronie internetowej, gdzie można uzyskać wiele nowych i ciekawych informacji oraz porad dotyczących skutecznej współpracy. Odwiedź naszą stronę internetową i sprawdź sam/a.
5) Pracuj nad sobą i rozwijaj się. DEDRA również nieustannie się rozwija i szuka nowych rozwiązań.
6) Pamiętaj, że każdy klient potrzebuje twojej uwagi i opieki. Dopiero wtedy staje się zadowolonym klientem, który będzie Ci ufał i do Ciebie wróci.
A nasze zaangażowanie?
Dołożymy wszelkich starań, aby nasi klienci otrzymywali najlepsze produkty i najlepszą obsługę. To nasze wsparcie i zaangażowanie w Twoją działalność. Możesz na nas polegać, również w przypadku problemów.
Jedziemy na tym samym wózku :-)
František Černý
Prezes firmy
Komentarze do artykułu (3)