Już dziesiąta nagroda Superbrands dla marki DEDRA ❤
Międzynarodowa organizacja Superbrands- najbardziej uznany niezależny światowy autorytet w dziedzinie klasyfikacji i oceny znaków towarowych pochodzący z Wielkiej Brytanii, gdzie w 1994 roku powstał projekt i w ciągu ponad 20 lat rozprzestrzenił się z niej na prawie 90 krajów na 5 kontynentach.
Głównym celem projektu jest coroczna identyfikacja najlepszych z najlepszych marek na lokalnych rynkach w oparciu o ujednolicone kryteria i metody.
Proces oceny marek w każdym kraju składa się z kilku rund. W ostatniej fazie selekcji decydujący głos ma komisja ekspertów Brand Council, którą tworzą profesjonaliści z dziedzin biznesu, marketingu, mediów, komunikacji czy badań marketingowych.
O jego udzieleniu decyduje komisja ekspertów zwana Brand Council, która opiera się na badaniu konsumenckim agencji GfK oraz kilku wcześniejszych fazach procedury selekcji. Następnie ogłaszane są zwycięskie marki, które zdobyły nagrodę CZECH SUPERBRANDS. Oceniane marki mogą następnie używać logo SUPEBRANDS na swoich produktach, a tym samym komunikować tę nagrodę swoim klientom.
Nagroda jest już dziesiątą z rzędu dla DEDRY
W oparciu o surowe kryteria tylko ułamek wybranych wejdzie do wąskiego spektrum nagradzanych marek działających na naszym rynku. Rozpatrywane są takie parametry jak:
- świadomość marki
- budowanie marki
- innowacyjność czy prestiż
Ponowne zdobycie nagrody Superbrands nie jest oczywiste dla wcześniej wybranych marek. Marka musi w każdym nowym okresie udowadniać, że nie poszła na kompromis w swoich walorach i słusznie zasługuje na ten tytuł.